ای عشق من ای معبودمن...


دلباخته

نمیدانم که من در کجای قلب تو هستم ؟

نمیدانم که من چه جایگاهی برای تو دارم ؟

ولی تو تمام وجود و روح و قلب من هستی !

ای عشق من ای معبود من

دوستت دارم ، تا بودم و هستم دوستت دارم !

برایت جان میدهم تا در آغوش تو بمیرم !

که مردن در آغوشت را دوست دلرم !

من آرامش خود را در وجود تو پیدا کردم !

تو تمام وجودم را آتش زدی !

ولی با همان آتش وجودم دوستت دارم !



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت12:58---12 اسفند 1391
رویـــاهایی دارم
کــه شاید هــرگز تـعـبـیر نـشـونـد
امــا هـمـیشـه شـیـریـن انـد
مثل رویــــای داشتن تـــــــو .
بگو تــــــمــــــام تــــو مال من است
دلـــم مـیـخواهـد
حـسـادت کـنـم
بــه خـودم....





رها
ساعت19:55---27 بهمن 1391
دیشب خدا آهسته در گوشم گفت :دیگه بسه ،باران هم از اشکایت خجالت میکشد....!!!


رها
ساعت19:54---27 بهمن 1391
دیشب خدا آهسته در گوشم گفت :دیگه بسه ،باران هم از اشکایت خجالت میکشد....!!!


حمیدرضا
ساعت21:12---6 بهمن 1391
ممنون از لطفتون سایت عالی بود

حمیدرضا
ساعت20:25---6 بهمن 1391
باسلام سایت خوبی دارین ممنون میشم اگه به سایتم بیاین ونظر بدید این سایت برای افراد عاشق ساخته شده است راستی اگه دوست داشتید منو بانام //عاشقی کنید(باهم)//لینک کنیwww.hastambahat.loxblog.com خبرشو بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:,ساعت 12:26 توسط سحر| |


Power By: LoxBlog.Com